Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
- Úvod
- Vrácení a reklamace
Záruka, reklamace
Zákonná odpovědnost za vady
Zákonná odpovědnost prodávajícího za vady zboží se řídí ust. § 422 a násl. zákona č. 513/1991 Sb., obchodního zákoníku, v platném znění. Prodávající zaručuje, že zboží bude v okamžiku předání prosto vad. Nebezpečí vzniku škody na zboží nebo jeho ztráty či odcizení přechází na kupujícího okamžikem, kdy se zboží dostane do sféry dispozice kupujícího.
Záruka za jakost zboží
Odpovědnost za jakost zboží se řídí příslušnými právními předpisy, zejména ust. § 429 a násl. zákona c. 513/1991 Sb., obchodního zákoníku, v platném znění. Výjimky ze záruky na jakost zboží jsou uvedeny v návodu zařízení, na produktové stránce v e-shopu, popř. přímo na faktuře. Záruka se nevztahuje na opotřebení zboží přiměřené době a způsobu jeho používání, úmyslné poškození zboží kupujícím nebo třetí osobou, poškození zboží mechanické, tepelné, chemické a elektrické (úder blesku, přepětí, podpětí, statická a naindukovaná elektřina, přepólování), poškození živelnou pohromou, závadu způsobenou nevhodným skladováním, přepravováním nebo instalací, poškození zařízení v důsledku jeho chybné instalace, poškození způsobené nedodržením instalačního návodu, poškození způsobené nevhodnými pracovními podmínkami a prostředím pro které není určeno a na zboží, které má porušenou záruční plombu.
Kupujícímu je poskytována záruční doba na elektronické cigarety a to v délce:
6 měsíců na kapacitu baterií od data prodeje kupujícímu
Záruka nelze uplatnit v případě:
1. Vady způsobené běžným opotřebením
2. Nesprávným používáním výrobku
3. Nesprávným a nevhodným skladováním
4. Reklamace se také nevztahuje na vady vzniklé při neodborné montáži zboží.
Záruka též není poskytována na spotřební materiál, žhavicí hlavy, cartridge a e-liquidy
Postup při reklamaci, který je potřeba kupujícím dodržet:
Kupující zašle řádně zabalené a popsané reklamované zboží na adresu naší provozovny: e-Žížala s. r. o., Štěpánkova 93, 537 01 Chrudim.
Poštovné a balné hradí kupující!
Je potřeba uvést kupujícím informace o odesílateli a zároveň přiložit seznam reklamovaného zboží včetně popisu závad jednotlivých položek (vyplněný reklamační protokol) a kopii účtenky/faktury, eventuálně jej odeslat na email info@ezizala.cz. V případě nepřiložení tohoto protokolu, reklamace nemůže být prodávajícím vyřízena.
U zboží dodaného do opravy v rámci záruky je prováděno posouzení vady a její oprava v nejbližším možném termínu dle aktuálního vytížení servisního oddělení, nejdéle však 30 dní. U zboží, které je reklamované v záruční době a udávaná závada nebude dodavatelem zjištěna, bude reklamace považována za neoprávněnou a zboží zasláno zpět kupujícímu v nejbližší objednávce eventuálně dle dohody.
V případě oprávněné reklamace bude kupujícímu zboží vyměněno a odesláno v následující objednávce, eventuelně dle dohody. Není-li zboží k dispozici, bude kupujícímu nabídnuta náhrada v jiném dostupném zboží nebo vrácení peněz.
Odstoupení od smlouvy
Kupující má právo odstoupit od smlouvy (objednávky) kdykoliv před jejím odesláním. V případě, že kupující odstoupí od smlouvy po odeslání zboží, před jeho zaplacením, má prodávající právo požadovat od kupujícího náklady s odesláním spojené. V případě opakovaného zrušení již odeslané objednávky kupujícím má prodávající právo ukončit s kupujícím spolupráci. Prodávající si též vyhrazuje právo ukončení smluvního vztahu s kupujícím, který porušuje platné předpisy či zákony pro prodej zboží nabízené prodávajícím, či jinak nesplňuje platnou legislativu.